fredag, december 21, 2007

Dagen efter!

Igår fyllde jag år. Och så var det julfest.

Först hade vi lektion på morgonen och jag fick en animerad grattishälsning - nog det sötaste jag någonsin har sett. På eftermiddagen var det myspys i skogen med tipspromenad. Kvällen började med julbord och jag åt inte förmycket - sedan dansade vi bort allt kring granen. Britta ledde dansen från matsalen till gympasalen - runt omkring på gräsmattan - helt galet kul! Jag kan inte minnas när jag dansade till små grodorna senast - jobbigt var det också. Edvin, Adina och Marit höll konsert med Erik (jag visste inte att han seplade trummor) och bild Bosse på komp. Efter kaffet - efterfesten i allrummet. Marin Clara fick alla att sjunga för mig - hihi. Ganska lugnt - jag dansade dock runt som en galning med Sanna. Natten slutade med kuddkrig - jag och the Kid var galna. Ramlade ner i kojen vid tre - fyra fem timmar senare satt jag vid frukost.