onsdag, mars 08, 2006

Naket

Såg Peter Sipen på en reklamaffisch för något Dj:gig han skulle göra

På bilden poserade han i hatt (of course) och

Ja, just det. Med bar överkropp. Snälla, varför?

Jag vet att han är stolt över sina muskler men det betyder inte att vi andra uppskattar dem lika mycket. Sorry. Att spar lite åt fantasin gäller även killar. Killar är i största allmänhet snyggast med kläderna på.

Hur många procentpromille av oss unga svenska tjejer gillar killar med oljigt glänsande, övertrimmade kroppar? Inte många skulle jag tro. Hur det ligger till hos det motsatta könet har jag ingen uppfattning om.

Gärna vältränat – men det skall se ut som om musklerna är resultatet av hårt arbete. Inte av stavgång och gummibandsträning...

Snälla, gör honom en tjänst
- ge honom en tröja och bränn hans hatt



För att fortsätta en stund på Temat Sipen
Inte för att jag gillar att ge utrymme åt folk som så desperat önskar det. I alla fall. En vän till mig fick besök av Herr Sipen i den butik som hon var chef för. Vid tillfället råkade han glömma någon pryl (mins inte vad) i affären. Min bekanta var vänlig nog och skickade tillbaks den till honom varpå han tackade med att sända ett kort på sig själv: liknande den på reklamaffischen.

Min kompis blev inte alls glad

1 Comments:

Blogger The Dog of Freetown said...

What do you think about Cathedrals, and/or Nightrider? I think you must be very very intelligent. What say you?

4:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home